9. DREPTUL DE RETRAGERE
9.1. In conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail ori printr-un mesaj text la numarul 0758739404 specificand datele de facturare, numarul comenzii si produsul care se doreste returnat.
9.2. Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor in functie de exploatarea sau manipularea acestora in procesul de returnare.
9.2. Daca va retrageti, vom rambursa contravaloare produselor comandate, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
9.2.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
9.2.2. pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ Transfer bancar -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;9.3. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la intrarea in posesie a Bunurilor vandute si returnate sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
9.5. In cazul in care produsele date retur iar acestea au fost plătite cu cardul, se va retine comisionul aferent procesarii plătii de catre procesatorul ales de catre client :
9.5.1. In cazul PlatiOnline : 0,8% din TOTAL + TVA si 0,5 RON + TVA per tranzacţie.
9.6. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, ambalaj deteriorat, accesorii lipsa, bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
9.7. Diminuarea valorii Bunurilor returnate:9.8. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
9.9. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
"In stoc" - Produsele se afla in depozitul nostru fizic sau al furnizorului nostru si pot fi livrate in 2-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, in functie de cantitatile dorite. Comenzile produselor vor fi onorate in ordinea cronologica in care intra in baza de date. Toate produsele aflate in stoc magazin au un numar limitat de bucati. Updatarea stocurilor se face la un interval de maxim 24 ore - in consecinta, pot aparea situatii in care, un produs comandat care are afisata starea de stoc - in stoc - sa devina indisponibil pentru livrare in cazul in care a fost confirmat pe o comanda anterioara.
"In stoc partener" - Produsul se afla in stocul partenerilor nostri si poate fi expediat catre dumneavoastra.
"La comanda furnizor" - Produsele pot fi comandate prin optiunea PRECOMANDA. În locul butonului Adauga in cos , fiind aceasta optiune. Clientul va trimite datele sale de contact si va fi contactat de un operator InstallHouse care va analiza cererea si va transmite acestuia perioada de livrare.
In cazul in care ambele parti sunt de acord, operatorul InstallHouse va realiza o comanda cu produsele dorite de client, urmand ca acesta sa plateasca un avans din suma totala a comenzii sau pretul complet, in functie de ce s-a convenit.
Perioada de livrare poate varia in functie de tipul produsului si cantitatile dorite. Precomanda nu reprezina o comanda finala ci doar o cerere de oferta si termen de livrare, clientul neavand nici o obligatie financiara in acest stadiu.
In cazul in care furnizorul nu isi poate respecta angajamentul si nu poate livra in perioada stabilita produsele, InstallHouse va restitui sumele incasate clientilor ce au efectuat plati in avans sau plata integrala, pentru acest tip de comanda.
"Lipsa stoc" - Produsul nu mai este disponibil deocamdata in stocul nostru. Va putem recomanda produsele echivalente ca performanta si pret. Aceasta informatie este afisata pentru produsele care au fost in stoc si care nu mai sunt datorita sezonalitatii sau a imposibilitatii de aprovizionare in intervalul de max 60 zile de la epuizarea stocului.
Produsele comercializate pe www.ecom24.ro se pot livra numai in baza unei comenzi online sau telefonice. Produsele vor fi rezervate intr-o comanda doar dupa preluarea si confirmarea comenzii catre client, de catre un reprezentant de vanzari.
Comenzile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda care contine un produs cu statusul "In stoc", "In stoc furnizor", "La comanda furnizor" , nu va putea fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inaintea acesteia din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul pentru acel produs fiind epuizat.
Prin urmare, stocul produselor va scădea doar la preluarea comenzii de catre un operator si modificarea stadiului in " comanda preluata/in procesare". Toate comenzile se proceseaza in ordine cronologica.
9.10. Costurile de transport asociate cu un retur vor fi suportate de către client, iar acest lucru va însemna că din valoarea totală a comenzii, clientului i se vor deduce atât costurile de expediere, cât și cele de returnare ale produsului.
9.11. SC ALAN DESIGN SRL vor percepe costuri de transport tur-retur pentru toate comenzile și expedierile refuzate la primire, fără justificare. Utilizatorii care plasează comenzi și apoi refuză produsele la primire vor fi considerați clienți neserioși și li se poate limita accesul la anumite modalități de plată sau chiar posibilitatea de a plasa comenzi pe wwwecom24.ro. Această restricție de plasare a comenzilor va rămâne în vigoare până când costurile de transport neachitate din comenzile refuzate vor fi plătite.
10. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
10.1. Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
10.2. Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
10.3. Furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
10.4. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
10.5. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
10.6. Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
10.7. Furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
10.8. Contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
10.9. Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
10.10. Furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
10.11. Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
10.12 Produsele aduse la comanda clientului din stocul furnizorului, prin efectuarea unei precomenzi, ori, prin acordul verbal sau scris in acest sens.
10.13 Ne rezervam dreptul de a nu accepta retur produsele realizate la cerere, in care s-a investit timp in manoperă ( exemplu: tabloul electric echipat, profile din aluminiu debitate/realizate la cerere pe anumite dimensiuni, alte componente realizate la anumite dimensiuni, altele decat cele afisate pe website )